Friday, February 26, 2010

Last two days,Wednesday.

Ish3.sad sey me.oops.A to Z.Me go to school,standard,memekak.
especially me and shafiq.baek.teamwork for the class to go crazy!
hehe.so biler DnT,me kacau amirul la ckp style3.freestyle3.
baek nya.tros biler nak practical,da pakai apron,otak punyer la saket.masya'allah.saket bangat.den me rest for a while but still cnt tahan.then si amirul ckp,"tulah, ckp style3".me mcm "ah2 ehk"hehe.then me go office to call my parents.shafiq help me to carry my camping bag to the office.hehe.thanks hor.naseb baek kau ader.then me take taxi go home.the taxi driver drives the car like SHIT!rase mcm nak bawak je tu taxi.auto per.mak!bawak punyer la menganjal.Mcm nak sepak je tu uncle nyer muker,lagi me kepale maseh pening.hehe.then sampai umah,dah bukak kasut.baru je bukak pintu umah tros muntah.Keluar muntah pizza,yang biler recess makan.Sedih sey me mom,baru je nak gi keje kene lap my muntah.tapi me tak tau knape boleh jadi mcm nie.ish3.takdir.then tak gi skola on thursday,takot muntah,then me go doctor,doctor say normal.then i was like"ok".hehe.

yup

thats what had happened to me on wed

k la.gtg.Ciaos,bais.

No comments:

Post a Comment