Friday, February 26, 2010

Cikgu Hani and Pak Tam spoil my day!

So,me go to school as per normal,at last.ytd never go school so miss my wonderful friends.hehe.so today.........oh ya........during malay period,very the shit.si pak tam nak pinjam aku nyer pen,dah tu takper,lepas tu tumbuk and conteng my tangan.me mcm"kalau tumbuk pat muker,nanti cikgu memekak"so me buat bdh jek,tapi if he jab me again,me won't be scared to give my fullest to him on the face.serious sey.punyer la bingit!ish3.relak3.then,me talk with adi la how about later,go sembahyang all this.then cikgu marah me la tak pay attention.padahal,biler me ngah ikot cikgu ajar ,cikgu tak prasan yang me ngah ngan dhe,tapi biler me ckp ngan adi,dhe prasan jek.me mcm nak lempang sey satu2.first rafi,tros cikgu hani.ish3.aya forget bout it.then me go sembahyang with nabil,adi and daniel.today no ncc,nabil sentiasa semangat"mcm aku".hehe.after sembahyang,adi balek.the others and me go kedai bubble tea.sedap.hehe.then nabil balek.so i rode the bus 22 wif dan.drop at the condo there.from there i took bus 59.hehe.all the way home.yay.so thats all bout today.anyway,good luck to everybody for the upcoming tests!hehe.

Owf veer der zayn(goodbye in german)

Capiq

No comments:

Post a Comment